• Headline (=

Tjaaaaaao. Sitter nu med Elin och lyssnar på lite musik, samtidigt som jag ska kolla lite information om kaniner,
vill verkligen ha en kanin, tycker denna var skita söt, men den var ganska gammal nu!
vill ha en liten unge som jag kan dressera som en liten hund (A)
var och kollade på djurmagasinet med elin idag , satan så söta kaninerna är ..

 

idag hade vi engelskaprov, hahahhahahahahhahahahahha, gud vad jag suger på engelska , fattde inte någonting ;o chansade på alla frågor (=
Imorgon ska vi få tillbaka våra matteprov, hoppas jag inte behöver göra om det ;] det skulle bli pinsamt ;p



Lägger in några fina "smakprov" från helgens tävlingar.

Nu ska jag dra (; ska hitta lite "info" om kaniner ;p PUSSHEJS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0