♥ Onsdag

bara 10 timmar kvar tills väckarklockan ringer och meddelar att man ska upp till skolan!
10 Timmar! 10 enkla timmar ;o  ohshit!
funderar på att dra mig till sängen tidigt ikväll, är ganska trött, och tänkte vara rejält pigg tills imorgon! ser så läskande ut när min säng ligger där och väntar på mig! haha!
iaf så var jag med Sofia och Sabbe idag ! vi fixade med filmen till deras skola, haha, och den vart grymt snygg;)
Sen föreslog mamma att jag hon och Hanna skulle till stan! och så blev det. Köpte ett par nya skor eftersom mina andra är jättemega slitna!
sänkt från 1400 till 700 kr :),
Vad tyckeru ? :)


På bilden ser det ut som skon är lite trasig på höger bild! ;)
haha,

Kommentarer
Postat av: Ami

Sv: Åh så synd. Du får hoppas på repriser

2009-01-07 @ 21:02:52
URL: http://amiz.blogg.se/
Postat av: becca

ÅÅh, dom är ju assa snygga :D

jag ska köpa nya idag :)

2009-01-17 @ 00:48:13
URL: http://lillbeccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0