♥ Söndag

förlåt för allt jag inte har skrivit ett inlägg under hela helgen! men jag har varit hos sofia från fredag till söndag , alltså inte haft tillgång till att skriva! men här har ni mig, har kanske inte så mycket att skriva förutom att vi har jobbat båda dagarna på SURF och har tjänat 700 kr var :)
i fredagskväll var vi på fortet på megazone, och satan ( FÖRLÅT :(:( ) så kul det var!
typ som boda borg! men grymt mke svårare typ ,
vi klarar sex st av 20 (aaaaa)
det var jag sofia daniel och frida! :)
sen lördag chillade vi bara hemma hos sofia osvosv! ;*  nu ska jag sova, har somnat sent och vaknat klockan sex varje morgon, så tänkte vara pigg tills imorgon :D
vi höres!!!! ;*

Kommentarer
Postat av: emma

sv;hah ja det är den:]

2009-01-21 @ 19:30:11
URL: http://eemmzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0